Web 2.0 is Chuck Norris

W świetle ostatniej rosnącej (również w kręgach politycznych) popularności Chucka Norrisa okazało się, że istnieje seria faktów wiążących Chucka z web 2.0. Jak należało się spodziewać – “Web 2.0 is Chuck Norris” :).
Czy w takiej sytuacji wykop.pl zmieni nazwę na “kop-z-polobrotu.pl”?

8 Responses

  1. Agencja, która wymyśliła te samonapędzające się teraz bzdury z Chuckiem powinna dostać PR-owego nobla.

  2. Oczywiście trzeba do tego podchodzić z przymrużeniem oka :).

  3. Teraz mamy C.N , ciekawe co a raczej kto .. doliczy do nieskończoności 4 razy, będzie rozkazywał Bogu stworzenie świata w 6 dni itp … kolejnym razem.

    Propozycje ?

  4. kop-z-polobrotu.pl jest wolne, trzeba się spieszyć :-)
    Wiedziałem, że za tym całym Web2.0 musi stać Chuck Norris. Teraz mam dowód :-)

    @Michał: Vin Diesel. Albo Mr. T. Albo MacGyver ;-)
    (http://nonsensopedia.wikicities.com/wiki/Wielcy_Przedwieczni)

  5. Chuck Norris wymyślił web2.0, zanim powstało web1.0 :-)

  6. @Mrozon: Skąd pomysł, że fakty Chucka wymyśliła agencja?

  7. Nigdzie w tym artykule nie pojawia się informacja, że to agencja rozpoczęła falę publikacji nt. faktów o Chucku Norrisie. Wręcz odwrotnie – wyraźnie napisane jest, że akcja marketingu partyzanckiego polegała na przyłączeniu się do już istniejącego trendu. W całym zjawisku Web 2.0 przeraża mnie chyba najbardziej wiara w to, że użytkownicy są w stanie weryfikować informacje w stopniu chociaż zbliżonym do dziennikarzy. Powyższy przykład jest tego problemu doskonałą ilustracją.