TechCrunch50 – jeśli demo to tylko tam

tc50logo

Pierwsze co trzeba przyznać konferencji TechCrunch50 to, że jakość oglądania tego wydarzenia live oraz nagrań z Ustream jest tak dobra, że prawie można poczuć, że jest się na miejscu w dolinie krzemowej :). Nagłośnienie bardzo dobre, nagrania pokazują nie tylko prowadzącego, ale również jego prezentację, a interfejs Ustream pozwala na bieżąco wymieniać opinie dzięki integracji z twitterem.

TechCrunch50 jak co roku pozwala zobaczyć najciekawsze wg TechCrunch startupy – mają one możliwość zaprezentowania demo swojego produktu oraz wysłuchania feedbacku od czołowych specjalistów zajmujących się internetem (blogerzy, technolodzy, przedsiębiorcy, itp). W tym roku konferencja podzielona była na 8 sesji:

Sesja 1: Młodzież i gry

Sesja 2: New Frontiers {jak to przetłumaczyć (hint)?} Przekraczanie granic

Sesja 3: Nowe platformy reklamy i monetyzacji

Sesja 4: Rynki lokalne i serwisy ogłoszeniowe

Sesja 5: Aplikacje biznesowe

Sesja 6: Rynki ecommerce i subskrypcyjne

Sesja 7: Platformy konsumpcji mediów

Sesja 8: Aktywność w sieciach społecznych

W kolejnych notkach krótko opiszę każdą z sesji oraz moje typy jeśli chodzi o ciekawe projekty.